fredag 4 april 2008

Dagens övergivna plejs


Har du ingenstans att bo?

Flytta in i någon av de här..

..fina lägenheterna.

Hyresrätt är tryggt. Villor är dumma.


Det finns många olika färgsättningar på kök att välja mellan.

Du kan flytta runt i de tomma husen..

..till du hittar din drömlägenhet.

För ingen bor här nuförtiden.

Husen är ÖVERGIVNA..

..och för varje år blir det fler tomma lägenheter.

Snart kan du ha ett litet miljonprogramsområde helt för dig själv. Äntligen lugn och ro!


7 kommentarer:

  1. vart var det där någonstans.. helt sjukt ju att man inte nyttjar dem... posta ner skiten till afrika, bättre än lerhyddor...!

    SvaraRadera
  2. Jag har just köpt hela klabbet för 5 kronor. Jag gör om det till en paintbollpark. Jag har så bra ideér!

    Om dom sista hyresgästerna i området ej hunnit flytta, gör dom det garantarat när första paintbollturisterna kommer.

    SvaraRadera
  3. Alla övergivna hus blir på något sett paintboll-platser. Inget nytt du hittat på precis. i Hallstahammar har dom likadant. Altså ett område med övergivna lägeheter...
    Jag hade namnsdag igår.

    SvaraRadera
  4. Säkert hörru! Dom är rivna. Bor du i en termos lr?

    SvaraRadera
  5. tjena vart ligger dom där lägenheterna? Ser himla intressant hursom helst.

    Fabbe

    SvaraRadera
  6. Hur får man reda på vart de ligger? Jag e nyfiken i en strut

    SvaraRadera